Obsługa klienta

Poszukaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania:

Sprawdź status przesyłki

Status swojej przesyłki możesz sprawdzić, wpisując numer listu przewozowego na stronie przewoźnika. Numer ten znajdziesz w e-mailu od nas lub w historii zamówień.

Przejdź do Historii zamówień

Sprawdź status zamówienia

Status zamówienia sprawdzisz na naszej stronie w historii zamówień. O jego zmianie poinformujemy Cię również w wiadomości email.

Przejdź do Historii zamówień

Anulowanie zamówienia

Po złożeniu zamówienia anulowanie nie jest możliwe. Informujemy o tym jeszcze przed przejściem do finalizacji zamówienia. Sprawdź dokładnie projekt zanim go opłacisz – późniejsza edycja również nie będzie możliwa.

Przyspieszenie realizacji zamówienia

Zamówienia realizujemy zgodnie z kolejnością ich spływu oraz dostępnymi możliwościami produkcyjnymi, dlatego też przyspieszenie realizacji nie zawsze jest możliwe. Jeśli podasz nam numer swojego zamówienia, dodamy notatkę dla działu produkcji o priorytetowe potraktowanie Twojego zlecenia.

Prześlij numer zamówienia

Aktualne terminy realizacji

Aktualne terminy realizacji znajdziesz na naszej stronie.

Przejdź do Naszej strony

Usunięcie projektu

Jeśli nie widzisz projektu w koszyku to stracił swoją ważność i został usunięty. Usunięcie projektu jest trwałe i nie mamy możliwości jego przywrócenia. Więcej o tym w naszej bazie wiedzy.

Przejdź do Bazy wiedzy

Masz problem lub wątpliwość i szukasz rozwiązania?

Gdy potrzebujesz wsparcia - wybierz temat lub zagadnienie w Bazie Wiedzy

Masz więcej pytań?

Jeśli nie udało ci się znaleźć odpowiedzi - nie martw się! Jesteśmy tutaj, aby ci pomóc.
Skontaktuj się z nami, a nasz pracownik z Biura Obsługi Klienta z przyjemnością udzieli ci wsparcia.

Skontaktuj się z nami
INFOLINIA:

17 27 55 299

Od poniedziałku do piątku w godz. 9-18.
Koszt połączenia zgodny z cennikiem operatora.

Obsługa klienta

bok@colorland.pl
reklamacje@colorland.pl

Dane adresowe

MPP sp. z o.o.
Zaczernie 190
36-062 Zaczernie

Wyślij nam wiadomość