17 27 55 299
Od poniedziałku do piątku w godz. 9-18.
Koszt połączenia zgodny z cennikiem operatora.
Poszukaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania:
Sprawdź status przesyłki
Status swojej przesyłki możesz sprawdzić, wpisując numer listu przewozowego na stronie przewoźnika. Numer ten znajdziesz w e-mailu od nas lub w historii zamówień.
Przejdź do Historii zamówieńSprawdź status zamówienia
Status zamówienia sprawdzisz na naszej stronie w historii zamówień. O jego zmianie poinformujemy Cię również w wiadomości email.
Przejdź do Historii zamówieńAnulowanie zamówienia
Po złożeniu zamówienia anulowanie nie jest możliwe. Informujemy o tym jeszcze przed przejściem do finalizacji zamówienia. Sprawdź dokładnie projekt zanim go opłacisz – późniejsza edycja również nie będzie możliwa.
Przyspieszenie realizacji zamówienia
Zamówienia realizujemy zgodnie z kolejnością ich spływu oraz dostępnymi możliwościami produkcyjnymi, dlatego też przyspieszenie realizacji nie zawsze jest możliwe. Jeśli podasz nam numer swojego zamówienia, dodamy notatkę dla działu produkcji o priorytetowe potraktowanie Twojego zlecenia.
Aktualne terminy realizacji
Aktualne terminy realizacji znajdziesz na naszej stronie.
Przejdź do Naszej stronyUsunięcie projektu
Jeśli nie widzisz projektu w koszyku to stracił swoją ważność i został usunięty. Usunięcie projektu jest trwałe i nie mamy możliwości jego przywrócenia. Więcej o tym w naszej bazie wiedzy.
Przejdź do Bazy wiedzyGdy potrzebujesz wsparcia - wybierz temat lub zagadnienie w Bazie Wiedzy
Jeśli nie udało ci się znaleźć odpowiedzi - nie martw się! Jesteśmy tutaj, aby ci pomóc.
Skontaktuj się z nami, a nasz pracownik z Biura Obsługi Klienta z przyjemnością udzieli ci wsparcia.
Od poniedziałku do piątku w godz. 9-18.
Koszt połączenia zgodny z cennikiem operatora.
bok@colorland.pl
reklamacje@colorland.pl
MPP sp. z o.o.
Zaczernie 190
36-062 Zaczernie