Do realizacji Twojego zamówienia przystąpimy po dokonaniu płatności za zamówienie.
-
Za zamówienie możesz zapłacić elektronicznie:
-
kartą płatniczą,
-
przelewem natychmiastowym,
-
BLIK.
-
Płatności elektroniczne obsługiwane są przez:
-
PayPro S.A., ul. Pastelowa 8, 60-198 Poznań, NIP: 779-236-98-87, REGON: 301345068, wpisana do
rejestru przedsiębiorców pod numerem KRS 0000347935, prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań -
Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, o kapitale
zakładowym 5 476 300,00 zł, wpłaconym w całości.
-
Google Ireland Limited – w przypadku użytkowników usługi Google Pay w Europejskim Obszarze
Gospodarczym i Szwajcarii – z siedzibą pod adresem Gordon House, Barrow Street, Dublin 4,
Irlandia.
-
Google LLC – w przypadku użytkowników usługi Google Pay w Wielkiej Brytanii – z siedzibą pod
adresem 1600 Amphitheatre Parkway, Mountain View, California 94043, USA.
-
Reklamacje:
W przypadku wystąpienia problemów z obsługą płatności – niewykonania lub niewłaściwego wykonania
obsługi – reklamacje kieruj do odpowiedniego operatora:
-
PayPro
-
Google
W przypadku konsumentów z Europejskiego Obszaru Gospodarczego (EOG), którzy zaakceptowali
Warunki korzystania z usług, przepisy prawa ochrony konsumentów obowiązujące w EOG
zapewniają
odpowiedzialność Google za zgodność świadczenia z umową w zakresie udostępnianych przez nich
treści cyfrowych, usług cyfrowych lub towarów. W ramach tego obowiązku Google jest
odpowiedzialne za każdy brak zgodności wykryty:
- w ciągu 2 lat od dostarczenia towarów (takich jak telefon) lub jednorazowej dostawy
treści lub usług cyfrowych (takich jak zakup filmu);
- w dowolnym momencie podczas „ciągłego” dostarczania treści lub usług cyfrowych (takich
jak Mapy czy Gmail).
Przepisy prawa krajowego mogą zapewniać jeszcze dłuższą odpowiedzialność. Prawa użytkownika
wynikające z tych gwarancji prawnych nie są ograniczone przez żadne inne gwarancje handlowe, które
Google zapewnia. Aby zgłosić roszczenie, należy się skontaktować z Google
TUTAJ.